Regulamin

Nasz numer konta

ING Bank Śląsk 37 1050 1911 1000 0090 8107 0717

  • W sezonie wysokim pobyt minimum 6 dni
  • Zadatek od 200zł – do 800zł, w zależności od terminu pobytu (kwotę ustala właściciel). Wpłata ustalonej kwoty w ciągu 7 dni.
  • W tytule wpłaty zadatku proszę wpisać date pobytu i rodzaj pokoju. Informujemy, że wpłata pozostałej części należności musi być uregulowana gotówką lub kartą na miejscu, w dniu przyjazdu.
  • Zadatku nie zwracamy. W przypadku rezygnacji z usług, całość wpłaconego zadatku nie podlega zwrotowi (Podstawa prawna „ustawa o turystyce” z dn. 4.12.19r.).
  • Osoba dokonująca rezerwacji i wpłaty zadatku oświadcza, że zapoznała się z regulaminem.
  • W przypadku braku wpłaty w uzgodnionym terminie Państwa rezerwacja zostanie automatycznie anulowana bez dodatkowego powiadomienia.
  • Zmiana terminu pobytu możliwa wyłącznie z 30dniowym wyprzedzeniem. Zmiana łączy się z dodatkową wpłatą 200zł.
  • Akceptujemy karty płatnicze.

Faktury VAT na firmę

Od 1 stycznia 2020 r. wystawienie faktury do paragonu będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy na paragonie zostanie umieszczony NIP nabywcy. Prosimy o poinformowanie o konieczności wystawienia faktury na rzecz firmy przed dokonaniem wpłaty zadatku, tak aby była możliwość wprowadzenia NIP nabywcy na paragonie lub wystawienie faktury zaliczkowej! Nie ma możliwości poprawy paragonu, już po jego wystawieniu. Podstawa prawna: art. 106b ust. 5-7 ustawy o VAT.

  • Zameldowanie całodobowo (po wcześniejszym ustaleniu godziny przyjazdu)
  • Wymeldowanie 30 – 11.00
  • Parking zamknięty 00 – 6.30 (z możliwością otwarcia)

25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskie zaczęło obowiązywać RODO, czyli Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wprowadzana dyrektywa ma przede wszystkim na celu ochronę danych osobowych i przejrzystość ich przetwarzania. W związku z tym postanowiliśmy zapoznać Państwa z naszą Polityką Prywatności dostosowaną do wymagań stawianych przez RODO.
W Polityce Prywatności firmy Villa Resorts zamieściliśmy wszelkie najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania i ochrony danych osobowych naszych klientów. W celu uzyskania szczegółowej informacji na temat Polityki Prywatności obowiązującej w firmie Villa Resorts zapraszamy na dedykowaną stronę internetową: Polityka Prywatności

  • Na miejscu pobierana jest opłata klimatyczna: 2 zł za osobę/doba.
  • W sezonie wysokim pobyt minimum 6 dni, zadatek od 200zł do 800zł w zależności od terminu pobytu.
  • Rezerwacja telefoniczna, booking, strona internetowa.
  • Pobyt dzieci do 4 lat bezpłatnie, powyżej pełna opłata za pobyt.
  • Tylko jedno dziecko do 4 lat śpiące z rodzicami na łóżku gratis przy dwóch pełnopłatnych osobach.
  • Każdy pokój wyposażony jest w telewizor, czajnik, lodówkę, filiżanki.
  • Internet bezprzewodowy Wi-Fi.
  • Możliwość zamówienia diety pudełkowej (dietę należy zamówić co najmniej 1 dzień przed przyjazdem).
  • Masaże w pokoju gościa na zamówienie (po wcześniejszym umówieniu).
  • Parking bezpłatny.
  • Łóżeczko turystyczne 15zł doba (konieczność wcześniejszej rezerwacji).
  • Plac zabaw dla dzieci na zewnątrz.
  • Realizujemy bony turystyczne.
  • Akceptujemy małe zwierzęta.
  • Doba zaczyna się od godziny 15-tej kończy o 11-tej dnia następnego.
  • Śniadania w formie bufetu 8.00-10.30.
  • Jedno sprzątanie na życzenie w trakcie pobytu na min 7dni z wymianą ręczników gratis ,następne za dodatkową opłatą / 30 zł.
  • Codzienna wymiana ręczników 8zł za komplet (2szt).

Uwaga właściciele czworonogów

W naszym obiekcie mile widziane są osoby z psami. Dla naszego wspólnego komfortu oraz z szacunku dla pozostałych gości prosimy jednak o przestrzeganie następujących zasad:

  • pies nie może przebywać w pokoju bez opieki,
  • pies nie może spać w łóżku,
  • prosimy nie wchodzić z psami do sali jadalnej,
  • w pomieszczeniach wspólnych pies musi być trzymany na smyczy,
  • Cena za pobyt psa: 10zł/dobę

Przestrzeganie tych zasad pozwoli nam wszystkim mile spędzić wypoczynek w naszym obiekcie.

Dziękujemy za przestrzeganie naszego regulaminu.

Regulamin usługi "Kup Voucher"

1. Postanowienia wstępne

Zakup Vouchera odbywa się za pośrednictwem formularza zamówienia znajdującego się na stronie internetowej www.villaresorts.pl i przebiega on w następujący sposób:
1. Klient otrzymuje możliwość wyboru oferowanych Voucherów Kwotowych, które to przedstawione są na stronie www.villaresorts.pl w zakładce Kup Voucher.
2. Po wyborze rodzaju Vouchera Klient wypełnia formularz, w którym wypełnia swoje dane osobowe i dane osoby obdarowanej i podaje adres, na który ma zostać wysłany Voucher (e-mail lub adres dostawy).
3. Po wpisaniu tych informacji Klient może dokonać wpłaty całości kwoty za Voucher dokonując przelewu bankowego. Dane do przelewu zostaną wysłane osobnym e-mailem po złożeniu zamówienia. Klient otrzymuje emailem potwierdzenie wstępnego zakupu Vouchera, który będzie Potwierdzony PO wpłacie całości kwoty.Rezerwacja utrzymana jest jako Wstępna przez 48 h od momentu dokonania rezerwacji i może być anulowana jeśli w tym czasie nie wpłynie kwota za zakup Vouchera. Po wpłacie Klient otrzyma emaila potwierdzającego Zakup Vouchera.
4. Po odnotowaniu wpłaty całości kwoty za Voucher na podany w formularzu adres hotel wyśle Voucher, który jest ważny do wykorzystania przez określony na regulaminie okres realizacji od daty zakupu. Osoba obdarowana skontaktuje się z hotelem w celu ustalenia daty wykorzystania Vouchera (dokonanie rezerwacji i wykorzystanie pobytu w podanym na Voucherze terminie od daty zakupu).
5. Osoba Zamawiająca otrzyma potwierdzenie wpłaty za Voucher wiadomością e-mail na podany w formularzu adres.
6. Voucher może być wykorzystany w Hotelu jeśli dysponuje on wolnymi miejscami w wybranym przez Klienta terminie. W przypadku zajętych miejsc w wybranym terminie Hotel zaproponuje inne wolne terminy w określonym na Voucherze terminie realizacji.
7. Jeśli kwota pobytu Osoby Obdarowanej będzie wyższa niż kwota zamówionego Vouchera Klient będzie poproszony o dopłatę różnicy na miejscu w Hotelu. Jeśli Osoba Obdarowana w ramach otrzymanego Vouchera Kwotowego zarezerwuje pobyt w kwocie niższej niż kwota Vouchera różnicę Klient będzie musiał wykorzystać podczas swojego pobytu w ramach usług oferowanych przez Hotel.
8. Voucher może być wykorzystany tylko jednorazowo – Voucher nie może być wykorzystany podczas kilku realizacji, np. kilku pobytów w zakresie wybranej przez Osobę Zamawiającą kwoty.
9. Kwota Vouchera nie może zostać zamieniona na gotówkę, zarówno w całości, jak i częściowo.
10. Okres ważności Vouchera nie może zostać przedłużony, a niewykorzystanie Vouchera przez Obdarowanego nie może stanowić podstawy do żadnych roszczeń wobec Hotelu.
11. Hotel nie odpowiada za zgubione lub zniszczone Vouchery.
12. Vouchery kwotowe mogą zostać wykorzystane również w Restauracji jednak dopiero po spełnieniu obowiązku meldunku w Recepcji Hotelu.

2. Anulacja Vouchera

1. W przypadku Rezygnacji z wykorzystania Vouchera lub Anulowania jego zakupu już po dokonaniu płatności wpłacone 100% kwoty pozostaje w Hotelu. Wszelkie Anulacje Vouchera wiążą się z utratą pełnej kwoty za jego zakup.
2. W przypadku braku możliwości skorzystania z Vouchera w określonym przez regulamin terminie Osoba Obdarowana może przekazać Voucher do wykorzystania innej osobie zachowując termin realizacji Vouchera określony przy jego zakupie. Można tego dokonać tylko po uprzednim kontakcie z recepcją Hotelu i po uzyskaniu e-mailowego potwierdzenia z recepcji.

3. Ustalenia Końcowe

1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godz. 11:00 w dniu wyjazdu.

4. Dane Osobowe

W trakcie dokonywania Rezerwacji Vouchera, Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu oraz Hotelu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z Polityką Prywatności.

5. Akceptacja Regulaminu

Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.